Ahad, 8 Januari 2012

EFFA - O JANJI LEDAK GOL LAGI

‎'EFFA JANJI LEDAK LAGI'


 Negeri Sembilan berjaya muncul juara baru selepas menumpaskan Kelantan 2-1 diperlawanan Sumbangsih Piala Sultan Ahmad Shah 2012 di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi. Effa akui belum pamer sentuhan pemusnah sebenar
"INI bukan jaringan terakhir
saya, saya janji akan meledak
lagi,” demikian reaksi Jean
Emmanuel Effa Owona selepas
meledak dua gol bagi
membantu Negeri Sembilan
menjulang Piala Sultan Ahmad
Shah di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi.






Penyerang dari Cameroon itu yang beraksi bersama Hatta Club Dubai sebelum ini, mengakui dia belum mempamerkan sentuhan pemusnah sebenarnya dan
percaya akan lebih tajam di depan gol selepas ini.
“Ini satu permulaan dan saya
percaya akan menjadi
tumpuan pertahanan lawan
selepas dua jaringan ini.
Tetapi saya yakin ia bukan
halangan kerana tugas saya
adalah menjaringkan gol,”
kata pemain 28 tahun itu.










Aksi Poco - poco

Terbaekkk




 EFFA bersama MARQUEM FARIERA




Tandukan Gol Kemenangan

 Bersama Ultra N9

 JUARA PIALA SUMBANGSIH 2012

 Why Always Me



                                                     YAB. Dato’ Seri Utama Haji Mohamad Bin Haji Hasan  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan